Palimpsest

Hi ha vegades que una paraula et ronda pel cap i no saps per què i, el que encara és pitjor en el meu cas, és que moltes vegades se'm repeteixen frases senceres o preguntes com si em fessin una entrevista o participés en un concurs i sempre sobre temes diversos però recurrents.
Palimpsest. M'agrada molt aquesta paraula tot i que la meva veu interior porta dos dies repetint-la. La podríem utilitzar en comptes de les frases passar pàgina o Borrón y cuenta nueva. Segons Viquipèdia un palimpsest era un document que s'esborrava, rascant el pergamí fins a treure'n la tinta, i s'hi tornava a escriure al damunt.
Aquests dies estic llegint 1984 de George Orwell, així que tots aquells que ja l'han llegit deuen entendre el perquè d'aquesta paraula.

Cap comentari :

Publica un comentari a l'entrada

Comentaris recents

ir arriba