Les meves coses

Acabo de sopar i aquí estic, al costat d'en cuc. Jo davant de l'ordinador aguantant la calda i ell a la seva manera evitant la calor; estirat panxa amunt i miolant a intervals perquè li faci una mica de cas. La Jami va més a la seva bola.
Segurament estic escrivint aquestes línies perquè m'acabo de beure una birra...
Ja he començat el procés de canvis d'aquest bloc que feia temps em voltaven pel cap. Un d'ells és el logotip de capçalera; les lletres que jo volia i amb un fons transparent. En segon lloc per fer més evident encara que aquest bloc és bilingüe he fet una icona en la que es barreja el burro català i el brau. I és així perquè no pot ser de cap altra manera; jo sóc bilingüe. M'agrada escriure en els dos idiomes i parlar-los, i el que molts voldríem és que ens deixessin en pau d'una vegada els qui desconeixen la realitat del nostre país. Aquí ningú persegueix a qui parla en castellà, és més aviat tot al contrari.
Una cosa més que tinc en marxa és el programa de ràdio que ja té nom i encara una mica més de forma; demà acabo el primer, espero...
També he tornat a vendre articles a eBay, a veure si recupero uns calerons i puc estalviar una miqueta més per a les vacances. Així doncs, si busques algun disc, llibre, pel.lícula etc. i et puc ajudar pots enviar-me un mail o deixar un comentari. Jo fa temps que busco Birlibirloque de Kurt Vonnegut, si algú el té en podem parlar...

Cap comentari :

Publica un comentari a l'entrada

Comentaris recents

ir arriba