Trencaclosques i Frank Zappa

Aquesta és la veritat i aquest el resultat; Esmorzo a les 10 del matí mentre preparo una tramesa a Mèxic i escolto Frank Zappa en calçotets -no és Zappa qui està pràcticament en boles sinó jo- i, a més d'escoltar en vinil One Size Fits All i Over-nite Sensation, cuino pollastre amb all, tomàquet, ceba, pastanagues i patates. Penjat al telèfon atenc a una amiga que vol gravar amb l'ordinador i va seguint els passos que jo li dicto i, a la vegada, intento veure com van les meves vendes a eBay i hi col·loco un parell d'anuncis més; un disc de La Granja i una càpsula amb agulla marca Ortofon i model dj s concorde. Dubto si afaitar-me o no perquè m'han sortit molts grans al voltant de la boca i a la barbeta, segurament a conseqüència d'haver menjat massa embotits, xocolata i picant i penso que els pèls els amaguen però d'altra banda no puc anar a treballar amb barba de tres dies. Al final després d'esmorzar, cuinar, atendre a la meva amiga, preparar la tramesa i col·locar els anuncis, em menjo el pollastre i decideixo que el millor és afaitar-me. Després em dutxo i em col·loco jo. Frank Zappa segueix sonant de fons i llegeixo que Fidel Castro culpa a la màfia xinesa de les poques medalles que s'endú Cuba en aquestes olimpíades i em pregunto si en Fidel no havia deixat ja el seu càrrec i si no hauria d'entonar el mea culpa abans de tirar pilotes fora. Faig una fotografia a l'habitació i a en Zappa, omplo l'abeurador de la Jami i en Cuc i els hi afegeixo més menjar abans de vestir-me, agafar les claus i el llibre d'en Bolaño i marxar cap a la feina.


foto LilVia



Al 1974, -jo només tenia un anyet- la censura va fer desaparèixer de la edició espanyola del disc Over-nite Sensation un tema d'alt contingut sexual Dinah-Moe Humm i la va substituir per aquest altre tema Eat that question que originalment pertany a l'àlbum Grand Wazoo (1972) de Frank Zappa. Jo tinc aquesta edició espanyola de Frank Zappa and the Mothers i els títols de las cançons surten en castellà; Camarillo Brillo, Soy El Fango, Amor Sucio, Mitad-Mitad, Zomby Woof, Comete Esa Pregunta (en anglès a la galeta del disc es pot llegir; eath that question!, però en el paper de dins amb les lletres de les cançons ja surt escrit correctament; eat that question) i Montana.

Escuchando;  Frank Zappa-Eat that question

Cap comentari :

Publica un comentari a l'entrada

Comentaris recents

ir arriba