Crema d'estrelles, 2x02 Com M'agradaria Que Estiguessis Aquí


Segon programa de la segona temporada, "Com m'agradaria que estiguessis aquí". Per què aquest títol? Doncs per la cançó que ens canta en Ricki des del disc Versions amb ànima de Two Souls, on versiona Wish You Were Here de Pink Floyd, i perquè m'agradaria que en Ricki estigués aquí, que escoltés Crema d'estrelles, que em compongués una sintonia pel programa i perquè el trobo a faltar. Els amics són com les estrelles.

Comença el programa amb Morrissey interpretant un tema de Burt Bacharach, però no serà l'únic tema de Morrissey que escoltarem.

La sorpresa o novetat d'aquesta edició de Crema d'estrelles és el retorn del Rànquing 107. Sí, m'he tornat boig i he viatjat a la Ràdio de finals dels vuitanta, de quan a Ràdio Manlleu feia la llista d'èxits. Ho he fet amb el mateix format i amb el mateix anunciant, i sí, aquest anunciant és també com les estrelles, encara que no el vegis hi és. Aquest programa m'ha remogut molt per dins, els records estan presents i no els dissimulo gens.

Ja que parlo de recordar, escoltarem una cançó de Fleetwood Mac a Absències per fer un petit tribut a Christine McVie que va morir el 30 de novembre de 2022.

Frank Zappa de nou al programa, com sempre una de Zappa ha de sonar, i aquesta vegada amb la veu de Lady Bianca.

A Jazz Cream un tema del japonès Hozan Yamamoto que és una autèntica meravella.

A Discos Revisitats repassem una a una les vint-i-quatre cançons del disc Hands de Kid Pharaon.

Descobrim una manera diferent de fer sonar l'ukelele amb Jake Shimabukuro.

A Dos Graus de Separació ens visita en Tom Petty i en Sam Smith.

Bé, crec que ha quedat un programa força bonic i desitjo que el gaudiu tant com he gaudit jo fent-lo.

MorrisseyKid Pharaon, Frank Zappa, Hozan YamamotoJake Shimabukuro, Fleetwood Mac, Tom Petty,

Sam Smith, Ricki i molts més.

Jordi Via, Terrassa, febrer de 2023.




Cap comentari :

Publica un comentari a l'entrada

Comentaris recents

ir arriba